Güncel Filimlere Hoş Geldiniz
En Güncel En Çok İzlenen Filim Ve Filim Serileri

3 Şubat 2016 Çarşamba

Ben Efsaneyim



                                                                                                                                                                  

BEN EFSANEYİM 


Ben Efsaneyim, Ben Efsaneyim izle, Ben Efsaneyim Türkçe Dublaj izle, Ben Efsaneyim HD Film izle, Ben Efsaneyim Full izle, Ben Efsaneyim HD izle, Ben Efsaneyim Filmi izle, Robert Neville herkes tarafından takdir edilen çok başarılı bir bilim adamıdır. Tüm Dünya’yı derinden sallayan bir haber duyulur. Bütün insanlığı yok edeceğine inanılan, önüne geçilemez tehlikeli virüs ona bulaşmamıştır. Bulaşan bu virüs çok kısa sürede insanların hayatlarına son vermektedir. ben efsaneyim Bu virüsten dolayı Neville New York'ta hayatta kalan tek insan olmayı başarmıştır. Neville'in durumu çok zordur. Belki de dünya üzerindeki tek insan kendisidir. Hayatta olduğunu duyurmak ve başka yaşayan birileri varsa onlara ulaşmak için 3 yıl boyunca dolaşmakta, yaydığı radyo mesajları ile hayatta kalan insanlara ulaşmaya çalışmaktadır. Herhangi bir canlıya rastlayamayan Neville aslında yalnız değildir. Her hareketi izlenmektedir. Salgından sağ kurtulan eski insan ama artık yeni mutanlar Neville'in ölümcül bir hataya düşmesini beklemektedirler.


FİLM LİNKİ:http://www.hdizlefilmi.net/ben-efsaneyim-izle.html

İYİ SEYİRLER 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder